Unii isi merita soarta


Zilele trecute mergeam pe strada cu castile in urechi si ma intrebam de ce ne merge prost ca si tara,de ce acceptam si cum de nimeni nu are curaj sa faca ceva.Raspunsul l-am primit imediat ce am intrat intr-un magazin.Am asistat la o discutie dezamagitoare si revoltatoare din care am inteles ca unii chiar isi merita soarta.In timp ce politicienii fac tot felul de combinatii, economia se zbate in chinuri,copii nu beneficiaza de invatamant(ce am mai ramas din el) pentru ca trebuie sa munceasca pentru parintii care gasesc entuziasmati sensul vietii in bautura,ai nostrii conationali asteapta cu sufletul la gura emisiunile de la TV,ne putand bea apa daca nu stiu ce a mai facut nu stiu care „vedeta”.Ba mai rau… din discutia plina de patos a toapelor din magazin m-am convins ca TVu spala creere(nu ca n-as fi stiut asta, dar nu voiam sa accept).Femeile vorbeau despre cat e de curvar Guta si cum ele il prefera pe Salam pentru ca…Entuziasmul si interesul lor pentru acest subiect m-a uimit.Din felul in care vorbeau mi-am seama ca nu e nici o diferenta intre ele si cunoscatorii care isi dau cu parerea pe la nu stiu ce emisiuni la TV(nu toate emisiunile,inca mai exista unele in limitele decentei).La un moment dat una din ele ii sugereaza uneia mai tanara ca ziua urmatoare sa isi faca parul ca Adelina in emisuinea de seara trecuta,ca tare frumoasa mai era si respectiva ar semana cu vedeta lor mult iubita.Fata era entuziasmata de asemanarea pe care celelalte o gasisera intre ea si Adelina.Dupa au vorbit despre bere si o petrecere cu manele si mici.

Am fost dezgustata.Unii chiar isi merita conducatorii.Si totusi e interesanta „setea”cu care ei isi asteapta intoxicarea.Drept urmare,atunci cand iti propui sa ajungi la un anumit nivel sau sa faci ceva bun…sa nu te miri ca nu te apreciaza nimeni.Nu mai exista valori.Si Universul imi dovedeste asta zilnic.TRIST!

Lasă un răspuns

