Te privesc cum pleci


te vad cum pleci si-mi pare rau

ca nu sunt eu in locul tau

sa stiu ce ai fi avut de gand

daca ma priveai plecand.

in ochii citesc putin regret

ma gandesc ca poate trebuia sa astept

sa iti mai dau o mica sansa

sa imi cosi inima cu ata

alba,ca sa pot uita

sau sa ma mint ca nu-i nimic

sa pot sa trec si peste asta

atuci cand cad sa pot sa ma ridic.

as vrea sa ma fi razbunat

sa simti si tu ce este iadul

nu stiu daca ar mai fi contat

daca am fost eu sau altul.

acum poate te duci la el

si asta e pedeapsa ta

caci stiu ca nu vei fi iubita

asa cu meritai candva.

Lasă un răspuns

