Oameni si comportamente(relatare)


P.S Articol cam dur 🙂

Salut! Seara trecuta m-am decis sa ies in oras si o prietena. Eram cam suparata asa ca am ales un local -underground-unde sa pot asculta muzica buna si sa ma gandesc la ale mele in compania prietenei si a unei Cuba Libre. La o masa din apropiere doi tipi si o tipa vorbeau. Mai mult tipa,foarte revoltata,le povestea celor doi despre lipsa de respect cu care o trata fostul ei iubit dupa ce acestia se despartisera: „spune la toata lumea ca sunt o curva,o proasta si o imputita! Chiar daca sunt(dar nu sunt) ce il intereseaza pe el viata mea, nici macar nu mai sunt gagica-sa!”

1. In primul rand,comportamentul fostului mi se pare prostesc. Consider ca jignind persoana cu care ai fost intr-o relatie, cu care ai impartit momente bune si rele,  te jignesti pe tine. Daca o consideri nedemna,atunci de ce te cobori la nivelul ei?Aa pentru sex? Pai nu este asta, oare, o lipsa de respect de sine? De ce nu  iti gasesti ceva mai buna? De ce simti nevoia sa stie toti cat de mult te-ai coborat? Sau in cazul tipilor se accepta? Atata timp cat esti cu cineva,trebuie sa respecti persoana,astfel te respecti pe tine,indiferent de scopul asocierii.

2. Atitudinea tipei. Isi arata frustrarea in fata unor tipi(care 80%din timpul discutiei radeau si o incurajau sa spuna)care in timpul acela se gandeau probabil ce i-ar face. Tipa nu a negat ca ar fi asa cum spune fostul, voia doar ca el sa nu se mai lege de viata ei. Dar „nici macar nu mai sunt gagica-sa” suna dubios. Ne iubim cat suntem impreuna si cand ne despartim apasam un buton si nu mai stim,nu mai simtim nimic din tot ce a fost. Si aruncam cu noroi…in noi defapt!

Observ aproape peste tot oameni care sunt nefericiti in relatii. Am ajuns la concluzia ca asa sunt timpurile, nu mai avem timp sa cunoastem oameni. Venim cu preconceptii si acuzam. Vrem, dar nu oferim si ne simtim singuri chiar daca tinem pe cineva de mana. Nu stim pe cine tinem de mana si la primul semn de ne concordanta cu ceea ce credeam ne panicam,apar reprosuri si vrem sa fugim. Mai rau, tinem  neaparat sa ne facem rau. Nu mai conteaza sentimente,nu mai conteaza caldura sufleteasca. Vrem sa fim eficienti „Ma iubesti?!-hai sa facem sex!Dupa care uitam cine suntem si cu cine am fost. Ne tratam unii pe altii ca si cum am fi rivali si tinem neaparat sa ne ranim…sa ne razbunam…sa aruncam cu noroi in tot ce a fost frumos si sa aducem in lumina tot ce a fost urat. Dam vina! Nu ne autoanalizam sau daca o facem o facem astfel incat sa ne cream un confort psihic „poate am gresi,dar am avut motive..etc

 

12 gânduri despre „Oameni si comportamente(relatare)

  1. Eu am învățat în timp că fiecare are un anumit nivel de… dezvoltare și că n-are rost să-i ceri omului să dea mai mult decât poate. Gagică-sa ăsta spune al naibii de multe și ține de lumea în care se învârte persoana respectivă. Nu prea cred că nu-i păsa de individul pe care-l beștelea – posibil încerca să arate că încă respectivul mai are o urmă de sentiment în ceea ce o privește. Tristă-mi mai pare irosirea asta de timp și efort pentru persoane care mai au mult de învățat la capitolul viață… 😐

    P.S. Încearcă să nu te cobori sub nivelul tău – pierzi strălucirea stelelor de fiecare dată când îți îndrepți privirea spre glod. 😉

    1. adevarat greaiesti in fimal…m-am legat de ata pentru ca am tot vazut situatii de genu…si chiar ma intrebam”oamenii astia ce vor de la viata lor”..eu zic ca uneori e bine sa te uiti in jos ca sa iti dai seama cat de sus esti

Lasă un răspuns

