Alta poveste „de pe strada”


Din seria ce am mai vazut pe afara…

Dupa ore in tren, intarziere si stres am ajuns intr-un final la facultate. Cand? Luni! Am inceput saptamana cu dreptul. Asteptand pe unul din holurile facultatii sa se termine cursul la care trebuisa se fiu si eu deja de 30 de minute mi-a atras atentia un grup de „flacai” zgomotosi care se indreptau nerabdatori spre usa de la iesire. La un moment dat unul isi scoate telefonul din buzunar si pe un tot ironic si in bataie de joc incepe sa citeasca celorlalti un mesaj: „buna baby,eu am terminat cursuile. Imi e dor de tine. Tu ce faci?”, apoi spre ceilalti „I-auzi ba ce zice asta!” Toti au inceput sa rada. Apoi tipul cu mesajul suna persoana care ii provocase amuzamentul scarbos si cu o voce „noua”: „Da baby,acum plec si eu…” mai departe nu am mai avut nevoie sa aud.

Am fost scarbita!  Individul se „arata” mare gagicar in fata prietenilor. Se tot intampla,dar eu sunt o naiva care inca mai spera ca toata patura asta de o nesimtire si ne simtire,prostie si ignoranta se va trezi si de rusine nu va mai iesi din casa . Si atunci voi vedea oameni care stiu sa se respecte si sa se armonizeze sau sa se evite  politicos, in functie de relatiile dintre ele.

3 gânduri despre „Alta poveste „de pe strada”

  1. Vei avea vreme să constați în timp că geme lumea de genul ăsta de indivizi. Suferinzi, altminteri, bieții de ei… Și de prostie, și de lipsă de încredere în farmecul propriu. Două boli incurabile care atacă și distrug gena de bărbat adevărat.

Lasă un răspuns

