Alte versuri


am iubit arta si lumea,

dar mormant viatii imi sunt

crezut-am in ochi si buse,

dar mintea murdara tese

torturi mari si fara mila

toate in gandul tau ascuns.

cu iubirea te-ai jucat

ca un pradator cu prada

am crezut ca ma asculti

cand vorbeam de cer si stele

toate au fost doar ale mele

tu voiai sa te infrupti.

ca asa e lumea azi

cauta murdar in altii

sa se simta mai curati

toti isi curata obrajii

cu ale tale lacrimi, multe

toate au fost ca sa te invete

ca iubirea nu e una,

ci are mai multe fete.

doar un sunet ma mai tine

pe pamant sa fiu vazuta

de acesti ochi flamanzi de ura

ce nu vor sa stie cum se indura.

Lasă un răspuns

