D’ale baietilor


Eram azi in autobuz, veneam de la facultate. Plictiseala. Pe scaunele din spate doi tipi discuta:

Unu: Eu am vrut sa dau la academia de politie, da’ nu mi-a placut deloc istoria. O uram. Si nici engleza, tocmai alea de trebuia sa le stii bine…

Celalalt: Aaaa..engleza nici mie. N-o suport!

Unu: Mai stiu eu asa 2-3 cuvinte…ghicite, da’ nu-mi place…ce e aia?!….

pauza cateva secunde

Unu: Auzi, m-am gandit sa-mi fac asa o schimbare…

Celalalt: Pai de ce nu te vopsesti? Eu ma gandeam sa-mi fac o suvita verde.

Unu: Ba da, as vrea sa ma vopsesc. Ceva gen blond(era saten inchis), da’ nu un blond d-ala deschis, asa mai spre saten deschis, ca tine.

Celalalt: Suvite sau tot paru’? Iti zisei, eu ma gandesc sa imi fac ceva asa mai nebun, ceva cu verde pe partea asta(arata o suvita de par-ii permitea freza)

Unu: Pai as incerca mai intai o suvita sa vad cum iese, da’ zisei, ceva saten spre blond.

Celalalt: Da! Cred ca ti-ar sta bine…

Discutia se opreste pentru ca unul din ei coboara din autobuz. Oare baietii astia se suna in fiecare seara sa vorbeasca despre unghii, barfe, si telenovele?!

6 gânduri despre „D’ale baietilor

  1. Cu siguranță că au și asemenea discuții înălțătoare la telefon. La cât de preocupați sunt de aspectul lor exterior, n-ar da importanță altor subiecte… Mă refer la genul ăsta de băieți. Cumva cochetez cu un sentiment de milă în ceea ce-i privește, fiindcă sunt privați din start de privilegiul de a deveni vreodată bărbați adevărați.

Lasă un răspuns

