Am decis sa scriu povesti pentru copii


Ma gandesc sa scriu o carte pentru copii, dar care sa nu fie exclusiv pentru cei mici. Am decisa sa fac asta pentru ca ieri am ascultat o poveste despre un ponei cu coama curcubeu si AM RAS! Nu stiu cum as fi putut incepe saptamana mai bine. Si nu stiu nici de ce oamenii delimiteaza lucrurile in functie de varsta aducand ca si argument al unei limitari mostenite poate din genetatie in generatie, MATURITATEA.


rainbow-dash-puterea-curcubeului-1417458040

As numi asta o mica bucurie. Nu trebuie sa ai o anumita varsta pentru a-ti schimba o stare de luni dupa ce ai citit o poveste SIMPLA, INOCENTA.

Povestile pentru copii de construiesc de regula in jurul unei valori morale. Deci, de ce ar fi povestile rezervate doar pentru copii cand in lume este o criza a valorilor. Povestile pentru copii sunt sincere. De ce ar fi povestile doar pentru copii cand sinceritatea este tradusa prin „naivitate”.

Oamenii mari rad cand vad scandaluri la TV. Asta numiti voi maturitate?! Oamenii se mint pe ei si pe altii cas a pastreze niste aparente. Sunt ipocriti! Asta inseamna maturitate?!

Am decis sa fiu iar copil si sa scriu povesti pentru copii. In fiecare Duminica o poveste doua!

Un gând despre „Am decis sa scriu povesti pentru copii

Lasă un răspuns

