Extraterestrul camuflat. POVESTEA 1


Promisesem acum cateva saptamani ca voi incepe sa postez in fiecare duminica cate o poveste. Intre timp am inceput examenele si am fost acaparata. Nu am mai putut astepta pana Duminica viitoare asa ca am decis sa public azi prima poveste. De fapt este mai mult o descriere una reala. Prima mea pisica proprie si personala:)))

Photo1474 Photo1478 Photo1481 Photo1485 Photo1487 Photo1488

Are doar 4 saptamani. Povestea ei incepe langa blocul unde a fost gasita, din fericire, de o iubitoare de pisici.

Am vazut-o intr-o poza cu doua saptamani in urma. Era data spre adoptie impreuna cu ceilalti doi frati ai ei. Nu are nume. I-am propus cateva, dar nu a dat semne ca i-ar place vreunul. Abia a invatat sa bea lapte, singura, nu cu nasul, ci cu gura(pana acum vreo 3/4 zile manca lapte doar cu biberonul, iar dupa ce s-a rupt a trebuit sa o invat sa manance singura). Ochii ei mari incep sa devina verzi asa ca am considerat ca este timpul sa incerce hrana solida. A devenit repede o iubitoare de pui.

Creste intr-o saptamana cat altii intr-o luna. Daca la inceput era cat un pumn,totul simetric de mic, acum este o domnisoara in toata regula cu niste mustati si sprancene palmier si o energie uimitoare.

Blanita este usor tigrata, camuflaj. Pe fata ei ciudata de abia incape un punct de nas maro prins intre doua planete si un fluviu negru(are buze  negre). Urechile sunt ca doua pesteri iar mustatile si sprancenele din ce in ce mai crescute incep sa-i depaseasca fata micuta. Corpul are forma de para. Dar si cu burtica plina nu se opreste din alergat(motoras), muscat si facut tumbe. Energie!

Eu cred ca e extraterestru, dar ramane intre noi;)

Lasă un răspuns

