Oh, Amagire! Actrita mea preferata


jgk

Amagire, draga mea prietena, convietuim impreuna de cativa ani. Frumusetea ta ma vrajit inca din prima clipa si iata-ne acum impreuna. Avem deja o relatie stabila, parca. Tu imi spui ce vreau sa aud, iar eu…eu te ascult ca nimeni alta.

Draga mea prietena, infidela. In secret, stiu ca te au toti. Esti acaparatoare si greu de parasit. Cativa au reusit. Cu greu, caci te reinventezi de fiecare data si unii abia isi dau seama ca esti tot tu, cea cu o seara inainte. Faci victime printre ambele sexe. Stiu ca esti bisexuala chiar daca nu vrei sa recunosti. Ai spus ca imi vei da paradisul, probabil asa le spui tuturor si parese ca esti atat de convingatoare incat unii te prefera pentru toata viata.

Esti o actrita! Superba, perfida. Esti tarfa si stiu. Uneori ma intreb daca eu te am sau tu ma ai. Ai fost acolo in fiecare clipa, aproape…si tu imi spuneai si eu credeam ca asa e.

Oh, Amagire!

Lasă un răspuns

