Revedere Part 1


Salut, am pentru voi o super poveste felinoasa. Mai multe povesti si nu numai gasiti aici https://openbeta.komunomo.com/communities/povesti-si-personaje/dashboard unde va puteti alatura comunitatii mele

La ceva timp dupa ce mi-am luat pisica am vrut sa vad cum reactioneaza la vederea altei pisici asa ca m-am gandit sa il aduc in casa pe „derbedeul” pe care il hranea vecina de la etajul 1 si pe care il vedeam mai tot timpul intins pe masinile parcate in fata blocului. Era dublu ca marime fata de o pisica normala. Ai zice ca pisicile de pe strada traiesc in conditii vitrege si unele poate chiar traiesc, dar el pare ca a invins STRADA, caci sta tot timpul fara griji si isi foloseste farmecele felinoase ca sa hipnotizeze iubitoarele de animale si sa primeasca mancare si mangaieri. Si-a castigat respectul printre pisicile din zona dovada fiind cicatricea de pe fata.

Il cunosteam bine. Ii acordasem clementa intr-o seara cand il adusesem in casa, unde i-am sparat blana deasa si plina de praf adunat pe prin zonele rau famate  in care se aventura fara frica. II dadusem sansa la o noua viata. Una de lux pentru care celelalte pisici din strada l-ar fi invidiat, dar s-a transformat repede intr-un rege nepasator si egoist. Si el ma cunostea bine…

Contiunuarea pe https://openbeta.komunomo.com/topics/view/xdlihsmu/content

sursa: https://openbeta.komunomo.com/

Lasă un răspuns

