Revedere-part II


 Am urcat cu pisica de cinci kg in brate pana la etajul 5. Probabil simtea ca ceva nu e in regula fiindca a ezitat sa intre in bloc si cum liftul nu mergea a trebuit sa il tin in brate pana am ajuns in fata usii apartamentului, adica vreo cinci etaje.

Cunostea bine casa. Inainte sa intram a inceput cu dragalaseniile felinoase ca prima data cand i-am acordat incredere. Pisi era ascunsa dupa usa, pregatindu-mi un atac surpriza, asa cum face de fiecare data cand stie ca trebuie sa vin acasa. Am pus motanul pe presuletul din fata usii de la bucatarie. S-a uitat atent in jur, dar nu a vazut-o de prima data.

Dupa ce s-au privit putin au ajuns la concluzia ca nu se plac. Ea a vrut sa se imprieteneasca cu el incercand sa il implice in joaca ei, dar  diferenta de varsta a devenit iar un obstacol. El voia sa stea tolanit pe gresia din bucatarie, iar ea voia sa se joace, ceea ce pe el l-a deranjat atat de tare incat a vrut sa o loveasca. In urmatoarele secunde s-a instalat un razboi rece intre ei.

Dupa ce a fost respinsa pisicuta a inceput sa se joace singura departe de mine si de el. O privea cu invidie. Fusese inlocuit, dar nu avea de gand sa renunte asa usor. S-a ridicat de unde statea intins si a inceput sa se alinte pe langa picioarele mele, dupa care s-a dus…

Continuarea https://openbeta.komunomo.com/topics/view/r1pbribh/content

Sursa https://openbeta.komunomo.com/

Lasă un răspuns

