Blacky


 In articolele anterioare, am reusit probabil sa transmit afectiunea mea fata de animale, dar in special fata de pisici. Eh, chiar imi plac pisicile, dar in aceeasi masura am simpatie si fata de caini, soareci, chiar si struti( am o poveste buna cu unul cu care ne-am declarat unul altuia razboi pe viata).

Astazi insa o sa va povestesc despre cum a devenit Blacky membru al familiei.

Imi doream mult un animalut mic si pufos cu care sa ma joc. Aveam doua pisici mari pe care le smotocisem pana m-am plictisit asa ca era nevoie de „sange proaspat” pentru regina. A nu se intelege gresit, NU torturez animale :))), doar imi place sa le tachinez si ma le observ comportamentul, poate uneori afectiunea mea pentru ele este sufocanta, dar nici un animalut nu s-a plans pana acum.

Un unchi ne-a facut o vizita chiar inainte de Craciun si ne-a adus in dar doua ghemotoace pufoase intr-o cutie. Ghemotocul negru era un catel, iar ghemotocul maro era sora lui. Eram foarte entuziasmata cand  mi-am aruncat privirea in cutie si am vazut cei patru ochi albastrii si umezi cum ma priveau timizi. Micutul avea sprancenele ca doua puncte maro  si restul blanitei negru stralucitor, iar micuta era toata maro cu un nasuc umed mic cat un nasture. I-am indragit imediat.

Am vrut sa facem cunostinta…

Continuarea pe : /contenthttps://openbeta.komunomo.com/topics/view/um8i9ygj/content

Mai multe articole interesante pe https://openbeta.komunomo.com/communities/povesti-si-personaje/dashboard unde te poti altura si tu comunitatii mele!

Lasă un răspuns

