Castelul lui Dracula


Castelul lui Dracula

Un alt loc unde mi-am dorit mult sa merg cu cativa ani in urma a fost castelul lui Dracula. In imaginatia mea trebuia sa fie un loc infiorator, genul acela de castel deasupra caruia se agita un nor negru din care ies fulgere agresive si unde auzi zgomote ciudate si vezi pisici negre trecand. Imi imaginam ziduri de piatre, masive, imbracate in plante cu spini puternici si multi lilieci in colturile intunecate. Mntionez ca eram colil pe vremea ceea si auzisem ami mult de Dracula decat de Vlad Tepes.

Cand am ajuns acolo fantezia mi-a fost spulberata. Castelul era relativ mic, din punctul meu de vedere, dar construit ca o adevarata fortareata. Extrem de pasnic, locul era impodobit cu flori colorate. Interiorul era atent decorat si inspira seriozitate si stil. Dupa o mica cercetare am aflat ca Regina Maria a Romaniei Mari fusese cea care il „redecorase”, acesta ii fusese oferit de catre orasul Brasov. Practic ea a fost cea care a modernizat ca sa zic asa castelul.

Am trecut dintr-o incapere in alta cu gandul ca poate, poate vad ceva straniu. Nici vorba de asa ceva. M-au uimit insa scarile inguste pe care a trebuit sa cobor pentru a iesi din castel si fantana din curtea mica, care am aflat atunci cu uimire ca era defapt un ascensor. Locul parea materializarea unei povesti frumoase. Curtea mica, in care se inghesuiau turisti din diferite tari era pavata cu piarta, iar zidurile interioare erau impodobite cu plante si flori multicolore. Totul imi dadea o senzatie…

Continuare https://openbeta.komunomo.com/topics/view/xfjz6bvo/content

sursa:https://openbeta.komunomo.com/communities/povesti-si-personaje/dashboard

Lasă un răspuns

