Deja s-au dus sarbatorile


Nu am scris nimic de Craciun si nici de Anul Nou. Au curs tot felul de postari de peste tot, dar nu am cititi nimic. Nu am vrut sa merg nici la ai ei de Craciun. Datorita vremii mult prea insorite pentru aceasta perioada a anului, aruncand o privire in jur nu am putut sa nu ma intreb „ce sarbatorim?”

Magazinele erau pline, parca nu la fel de pline ca anul trecut. Maica-mea ma suna in fiecare zi sa imi aminteasca  de cadourile pentru copii si toate astea intr-o invalmaseala ce m-a tinut ocupata multe zile. Toti vorbeau de cadouri, mese pline, rude si petreceri.

Priveam toti oamenii care se agitau in jurul meu si nu intelegeam rostul. Sarbatorile ar trebui sa aduca liniste si pace, dar toti cei din jurul meu erau intr-o miscare continua. Asa a trecut Craciunul…apoi am trecut in noul an, doar ca mult mai obositi decat am incheiat anul trecut.

Putini au fost cei ce l-au sarbatorit pe Isus, i-am vazut la catedrala unde am mers si eu cateva seri inainte de Craciun. Doar acolo se mai simtea spiritul sarbatoriilor de iarna, caci era liniste si pace.

 

Lasă un răspuns

