#Declaratie


Nu te-am cautat nici o data. Stiam insa ca esti acolo, undeva. Stiam ca o sa ma cauti intr-o zi si o sa ma trezesti la o alta viata…poate mai buna, poate mai rea, caci am auzit ca dragostea doare. Aveam sa fiu eu pana atunci, puteam sa ma joc si sa cant, sa nu-mi pese. Puteam sa visez la tine fara ati atribui un chip, asta m-a scutea de falsa iubire, de atasamentul nociv…

Nu am visat nici o data printi din basme sau moderni. Nu aveam un gen anume in minte. Lucrul acesta e riscant pentru ca poti sa iti pierzi capul intorcandu-l intr-una dupa stereotipuri. Stiam ca nu te pot gasi daca te caut in tot ce imi iese in cale. Nici nu te-am asteptat. Doar ti-am simtit prezenta in esenta si atat.

M-am indragostit de momente pe care nici nu le traisem inca, dar care existau acolo undeva…iar ecoul lor a ajuns la mine fara sa-l chem, doar asa…sa imi dea o speranta. M-am indragostit de tine fara sa stiu si a inceput sa ma doara fara a avea inca vre-o rana.

M-ai gasit dupa ce incepusem sa fac primii pasi spre viata ce avea sa ma defineasca, in timp. Desi stiam ca tu esti, nu am vrut sa intervin agresiv in drumul tau, sa te fortez sa alegi, sa ma alegi. Simteam ca o sa te prinzi tu, in cele din urma.

Nici acum nu iti cer nimic, doar stii ca-s acolo in caz ca o sa iti fie teama vreodata. Iubirea nu inseamna atasament nociv, dependenta, nici responsabilitate prestabilita, nu-i un contract. Iubirea e vie in noi…prin noi, chiar daca uneori avem indoieli. Ea nu se explica pe sine, exista si atat. Stim asta, ne-am dovedit-o de atatea ori.

 

Lasă un răspuns

