Nu e loc pentru noi


Mai stii cand ne-am intalnit prima data?

Cadeau frunze pe aleea murdarita de timp

Tu priveai lacul tacut, cand de-o data

Te-am impins in apa, razand.

 

Tu nu aveai timp de jocuri prostesti

In minte ganduri multe tineai,

iar eu…

Nu stiam sa te simt, doar radeam

De ploaia ce iti izbea fata, cazand

Iar tu, turbat de manie strigai

Te ucid!

 

Nu stiu daca e tarziu acum sau devreme

Sa iti spun ca nu ma jucam, chiar deloc…

Desi viata asta pare un joc

Nu pierdeam timpul pe loc

Si nici nu alergam dupa noroc,

Cum ziceai…ca ma joc.

 

Daca ai sti unde sunt, stiu ca ai veni

Sa imi spui ca iti e dor uneori

Daca ai veni sa ma vezi nu te-as primi

Fara flori.

 

Am decis amandoi ca nu e timp pentru noi

In viata asta nu putem fi

Decat doi straini, amandoi.

 

Si lacul si aleea si ploaia

Vor ramane cuvinte pe-o coala.

N-o sa dam curs amintirii sa rupa

Legamantul facut la plecare

Nu e loc pentru iubire sub soare,

Nu e loc pentru noi desi lumea e mare,

Nu e loc.

 

 

Lasă un răspuns

