Delir(un fel de poezie)


in amintirea ultimului gand

ce s-a oprit brusc,

pe la jumate

absurd ca ploaia ce se zbate-n strada.

doar un sentiment pare sa mai fie viu

nu stiu sa il descriu

si nici nu vreau

sa stau in loc…blocat de o scanteie

ce incearc’-a ma convinga c-ai gresit.

……………………………………………….

mai are rost acum sa am dreptate?

mai are rost acum sa-ti para rau?

………………………………………………

cand eu sunt aici, doar pe jumatate,

iar tu acolo, undeva, pe drumul tau.

dar ploaia asta surda

nu ma lasa

sa ma afund in linistea de ieri

imi bate-n geam dorind sa-mi aminteasca

cum azi sunt singur,

iar tu tot mai speri…

sa-ti dau un semn,

orgoliul sa-ti anim

cu dorul meu, ce uita de dreptate,

sa-ti spun ca-n lume alta nu-i ca tine

desi stiu, la fel sunt toate:

acelas zambet, acelas gand perfid

si trupuri ce se anima

sa fie observate de ochi masculin.

atentie salbatica in vid

ca gandurile mele de a fi fost cu tine

pe acelas drum,

un deghizat infern…

dar stiu c-o sa apara alta sa imi spuna

cat de frumosi am fi, de-am fi candva

impreuna.

si poate am s-o cred

cum si pe tine

te-am lasat libera-n al tau delir

ma voi gandi la voi,

sa ma inspir

din perfida esenta feminina

pe care am s-o tarasc in versuri

prin noroi…

sa o transform in arta!

Lasă un răspuns

