Nu mai am timp pentru tine, iubite


ti-am ascultat povestile o vreme,

m-ai fascinat cu entuziasmul tau..

copilaresc.

n-am vrut sa te intrerup cu un

„te iubesc”

cand imi vorbeai de viata si razboi

n-am vrut sa te stresez nici macar cu

„noi”

cand imi vorbeai

de tine.

totusi…as vrea sa stii  ca-mi place,

dimineata,

sa ma trezesc intr-un suspin pierdut

si-apoi

mirosul de cafea sa-mi dea fiori

caci stiu ca tre’ sa vii

din clipa-n clipa..

dupa ce ai golit tot ce era in sticla,

la barul de pe colt, cu baietii tai.

intelegi oare cat de greu imi e

sa sterg, in graba, orice urma

c-am fost fericita fara tine,

o noapte,

si cum dorec, la fel ca vinul tau

multe nopti sa mi se scurga,

caci, nu mai am timp pentru tine,

iubite!

 

 

 

Lasă un răspuns

