Inteleptii de pe fb


Am facut o pasiune in ultimul timp pentru a citi comentariile pe care tot felul de oameni le lasa la diverse postari pe facebook. Am ras, m-am enervat, mi-am facut cruci si asa am trecut de la o postare la alta, de la o pagina de comentarii la alta. Da, oamenii nu inceteaza sa ma uimeasca, doar ca, mi-am dat seama ca „sportul asta”, daca nu il faci din start cu scopul de a te  hahai iti poate servi ca un adevarat material de cercetare socio-umana.

O sa ma rezum in acest articol la un anumit tip de individ si anume acela care vrea atentie spunand ca nu vrea atentie, si in cazul oricarui individ care munceste pentru asta se gaseste o gloata de pupincuristi care sa-i „cumpere” nimicul cu pretentii. Eh…dupa ce omu’ face ceva  cat sa vada altii ca face ce ei nu fac(sa-i atinga la corason), incepe sa abordeze o atitudine intelectuala si sa emita opinii. Nimic gresit in a face asta, din fericire sau din pacate toti avem dreptul al opinie, dar in mare parte am observat ca opiniile oamenilor astora sunt defapt o suma de politically correct, un fel de intelepciune a gloatei. Si e de inteles ca doar de la gloata se asteapta aprecierea.

Apoi ce rost are sa faci pe modestu’ pentru ca oricat ai nega, oricat te-ai ascunde dupa deget, se simte-n aer ca vrei atentie

Des intalnit este si tipul omului care crede ca le stie pe toate, si care in aroganta lui agresiva, combinata cu autosuficienta prosteasca si cateva picaturi de narcisism arunca cu opinii personale  construite pe o temelie formata din cunostinte inclomplete, eronate sau cum ii suna lui bine in raport cu interesele personale(adica il valideaza). Tot legat de aceasta tipologie, am observat un soi de atitudine manifestata in cazut celor ce „il urmeaza pe leu”, si anume cea de  „pisa-te pe noi”. Sa inteleg ca oamenilor le place sa fie insultati si altele de genu. Despre acest tip de comportament ar fi multe de zis, dar pentru a nu risca sa devian prea lung acest articol o sa ma opresc aici, deocamdata.

.

 

Un gând despre „Inteleptii de pe fb

Lasă un răspuns

