Sunt un flamingo albastru


Sunt un flamingo,  unul albastru…ca oceanul în care îmi oglindesc, în minte, chipul obosit de povara anilor destul de puțini, dar suficient de intenși încât să îmi arcuiască spatele. Dacă mă vezi de departe mă poți confunda cu o bătrânică ce își cară în spate povara anilor și ajunsă la capătul vieții târăște pașii mici spre umbra unui copac, lângă al cărui trunchi dorește  să se așeze pentru a face bilanțul unei vieți petrecute pe pământ.

Cât durează o viață pe pământ? Am auzit la știri că poate dura între cateva secunde și chiar peste o sută de ani, dar nimeni nu știe cu adevărat cât. Eu am găsit răspunsul aseară când, pierdută pe marginea unui gând despre tot, am înteles că o viața, defapt, nu se măsoara în ani, ci în intensitatea și sinceritatea cu care este trăită.

heaven-300x300

Lasă un răspuns

