O nouĂ provocare


Zilele trecute au fost ploioase, adică perfecte pentru mine. Eu fiind  amatoare de dimineți târzii cu aromă de cafea cu lapte băută stând în pat în fața laptopului.

Așa cum primăvara trezește natura la viață, mie toamna îmi trezește dorința de aventură. Astfel, fredonând refrenul unei piese ce îmi umplea sufletul de căldură în acea dimineață rece de toamnă, am ridicat ancora și împinsă de un curent promițător am început să caut în online noi provocări.

„Aha! de ce nu?!” Am exclamat când o persoană apropiată mi-a spus despre SuperBlog.

Despre această nouă provocare….Unii spuneau că va fi amuzantă, alții că va fi dificilă, dar nu poți ști cu exactitate până nu te implici. Am știut atunci că venise timpul să îmi pun costumul de super erou și să îmi fac apariția în competișie.

Nu știu alții cum gândesc, dar pentru mine toamna este anotimpul potrivit pentru noi provocări, noi începuturi…

4 gânduri despre „O nouĂ provocare

  1. Bun venit in SuperBlog, Iulia! 🙂
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna creativa iti dorim!

Lasă un răspuns

