Sunt o creatoare de vieți


De regulă când descopăr o piesă care îmi place o ascult de zeci de ori, zile în șir, până o epuizez. Acum am descoperit ASTA! WOW….felul în care curge muzica este ca un pansament pentru suflet. Nu am mai ascultat de multă vreme ceva care să ma inspire și să îmi dea o stare așa nice.

În acest moment aș vrea să am în mână în loc de cana de ceai ce sper să îmi alunge răceala, un pahar de vin și, purtată de muzică, să mă duc spre tărâmul imaginației, unde cu pensula magică să pictez străzi pe care să mă plimb, copaci cu frunze ce se desprind de ramurile acestora sub presiunea toamnei, felinare cu lumină caldă. O umbră dispare după un colț de stradă. O pisică la o fereastră privește plictisită. Blocul din față luminat. În apartamentele lor oamenii își trăiesc viețile. Le pictez fețele, conform sufletului lor. Viețile lor se scurg pe nesimțite la fel ca muzica din urechile mele, din venele mele din sufletul meu. Sunt o creatoare de vieți, de povești.

 

Lasă un răspuns

