Vreau să plec departe


După ce am terminat facultatea, extenuată de ultimele luni de pregătire pentru susținerea ultimei sesiuni și a examenelor finale , eram puțin confuză în legătură cu drumul pe care urma să merg. Și după multe gânduri, planuri, comparații și vise am spus GATA! În loc să caut imediat un job și să încep o carieră cum ar face orice absolvent, am ales să mă caut pe mine și după ce voi fi sigură că m-am găsit să încep să pășesc pe un drum nou, dar care să îmi aducă înainte de toate satisfacție interioară.

Pe toată perioada facultății am visat cum o sa evadez într-o zi din obisnuitul zilelor, săptămânilor, lunilor pe care le purtam pe mine, tot mai grele, așa cum un munte își poartă zăpada în anotimpul rece. Am făcut nenumărate planuri, dar nici unul nu l-am dus la îndeplinire, căci mereu îmi apărea în cale o altă responsabilitate de care trebuia să țin cont, pe care trebuia să o onorez neglijându-mi dorinta rebelă.

După ce am terminat facultatea primele două săptamani m-am refugiat la țară, dar nu m-am putut bucura de aerul curat și liniștea naturii decat pe jumatate deoarece, mama a început să mă sufoce cu grija ei exagerată și planuri de viitor, planuri pe care doar ce stabilisem cu mine însămi că le voi pune pauza o perioada, până mă linistesc.

Nu am putut rămâne prea mult timp acolo. Dupa ce mi-am recuperat timp de două săptămâni somnul pierdut în timpul examenelor am fugit spre brațele promitatoare ale independenței. Norocul a facut să îmi găsesc o potecă interesantă pe care să merg, dar dorința de a-mi lua zborul nu m-a părăsit nici o clipa. Călătoria fiind cel mai bun mod de a mă cunoaște pe mine însămi testându-mi limitele. Așa m-am trezit, de curând, în fața laptopului cercetând site-ul companieie aeriene Ryanair. O prietenă  plecase cu ceva timp în urmă într-un city break low cost prin intermediul acestei companii, pe care apoi mi-a recomandat-o.

original.jpg
sursă:weheartit.com

Îmi  doream de mult să vizitez Londra, dar pentru asta aveam nevoie de ceva bani, noroc că mă puteam bucura aici de suficiente destinații cu zboruri ieftine. Pentru destinația aleasă de mine am gasit un zbor în noiembrie. Dintre facilitățile pe care mi le oferea această companie cel mai mult mi-au surâs potiunea check-in mobile si posibilitatea de a avea două bagaje gratuit la bord.

În căutarea mea mai multe posibile destinații mi-au surâs și după o căutare mai amănunțită pe net am decis să îmi mai pun pe lista de „locuri în care vreau să ajung”câteva tări.

Pâna în noiembrie am timp să-mi fac bagajul!

sursă fotofrafii:https://www.ryanair.com/ro/ro/

Articol postat pentru SuperBlog.

Un gând despre „Vreau să plec departe

Lasă un răspuns

