Azi am un gând de toamnă


2015-1Plănuiesc de ceva timp să scap de mine ca de o haină în care m-a prins ploaia pe străzi. Vreau să mă dezobișnuiesc de ploaie. Prea îi sorb cu nesaț fiecare picătură ca pe o sticlă mică de rom. Când am îmbătrânit așa? Să fi fost ieri când…Stai! Am uitat apa pentru ceai pe aragaz.

Așa, unde rămăsesem? Azi am găsit un pisic mic pe trotuar. Avea blănița udă și se îndrepta înfrigurat spre trecătorii de pe stradă, cerând un adăpost. O fi fost un pisic al străzii, pe care strada nu-l mai vroia. Și nici oamenii, din câte părea. Sper că e bine, căci eu nu.

Zilele ploioase îmi par prea scurte! Mă gândesc să organizez o strângere de semnături pentru a le mări. Să fie dom’le zilele mai lungi, ploaia mai agresivă și norii mai negri! O să demarez și o campanie. Aștept donații, că nu am fonduri. Să măreasca cineva acolo sus presiunea la robinet!

Vreau să citesc o carte bună. Unii oameni spun ca tre’ să citești mult. Eu spun că tre’ să citești putin și bun. Dacă îți umplii mintea cu toate tâmpeniile, unde mai pui lucrurile bune. Și apoi, azi oricine poate să scrie, să scrie undeva ca să vada toți. Așa crește nivelul de poluare. NU MAI TĂIAȚI COPACIIIIIIIII!

protest-timisoara-poluare-3.jpg
sursă:pressalert.ro
2 gânduri despre „Azi am un gând de toamnă

Lasă un răspuns

