Ingrediente pentru un plus de farmec


Azi vă spun o poveste. Când eram mică mama mea obișnuia să mă tundă foarte scurt deoarece gâtul meu nu suporta să fie atins de vârful insistent al firelor de păr atunci când acestea reuşeau să îmi depăşească urechile. Eram un băieţoi cu păr de aur. Nu ştiu ce s-a întâmplat cu frizerul că de la o anumită vârstă nu l-am mai întâlnit, iar pădurea aurie şi sălbatică ce creştea pe capul meu începuse să îmi acopere umerii mici, apoi spatele, înaintând cu dorinţa clară de a atinge pământul.

Valuri neîmblânzite de mătase aurie îmi inundau spatele, transformându-mă într-o mică Rapunzel. Îmi plăcea. Asta până când o şuviţă neascultătoare s-a prins tocmai într-o maşină de îngheţată. Au! Mai dureroase decât durerea însăși au fost zecile de privire care s-au îndreptat spre mine. După ce am reuşit să scap am spus adio îngheţatei la cornet şi părului de prinţesă. Eram în şcoala generală când l-am tăiat. Acea tăiere a părului a reprezentat prima schimbare din viaţa mea pe care mi-o amintesc și pe care am conștientizat-o ca trecere într-o altă etapă. O dată cu părul s-a dus o parte din mine, din Rapunzel. Aşa am scăpat de povara părului mare, care deşi frumos nu era tocmai util.

O nouă problemă a apărut la ceva timp după cea despre care am vorbit mai sus. Problema ori cărei fete, ACNEEA. Coşurile sunt un coşmar care după ce se termină tot lăsa urme. De data aceasta mă confruntam cu o altă schimbare pe care nu o plănuisem şi care nu se rezolva cu o foarfecă. Deoarece acneea devenea tot mai persistentă a trebuit să iau măsuri. Aproape că nu voiam să îmi mai scot capul în lume. Atunci am început să caut informaţii despre tipurile de ten, necesităţile acestora şi diferitele produse de îngrijire, măşti şi alte “substanţe magice”.

ten-mixt
sursă: apiestetic.ro

Fiind un subiect important, tenul are nevoie de atenție, căci este partea cea mai expusă a pielii. Produsele de îngrijire trebuie alese cu grijă pentru a te bucura de rezultatele dorite şi cel mai important pentru a nu-ţi răni tenul. Înainte de a-ţi alege un produs trebuie să fii sigură ce tip de ten ai: uscat, mixt, gras, normal, sensibil sau cuperozic. Abia după ce ai identificat tipul de ten te poţi îndrepta spre un anumit produs.

După ce mi-am identificat tipul de ten am început să caut produse specifice lui, dar care să mă scape de problema mea: acneea şi semnele ei. Foarte multe produse ale diferitelor branduri îmi zâmbeau ademenitor în reclame colorate, dar nu m-am oprit aici. Am decis să mă orientez spre branduri româneşti, astfel am descoperit gama Gerovital H3 Derma+ de la Farmec. Aceste produse dermocosmetice se propuneau ca soluţie pentru problemele tenului de toate tipurile.

14500329_10154011893808763_2697630864030814785_o
sursă: pagina de facebook Farmec

Farmec este un brand cu istorie, fiind inițiatorul primei linii de produse dermocosmetice Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan. Este un brand ale cărui produse sunt mai mult decât cosmetice,  acestea fiind create de către specialiști cu scopul de a ajuta pielea să își mențină și/sau redobândească frumusețea și sănătatea. Cu alte cuvinte Farmec știe secretul frumuseții.

Produsul care m-a încântat și ajutat pe mine la vremea respectivă a fost Crema antiacneică  ce avea să îmi amelioreze acneea și să îmi curețe tenul pentru prima dată de la apariția problemei.

În timp, după ce m-am documentat și am testat mai multe produse am devenit propriul meu doctor în frumuseţe. Acum pot întâmpina orice schimbare la nivelul tenului sau părului meu. Ah…era să uit. Părul este un alt atu al fiecarei femei și m-am convins de acest lucru personal. Un păr stralucitor și bogat atrage priviri. Dar și mătreața atrage, așa că este bine să fie ținută la distanță. Aceasta a fost cea de-a doua problemă legată de păr cu care m-am confruntat . O problemă ce m-a urmărit foarte mult timp și pe care încă încerc să o rezolv.

Primul pas în tratarea mătreții este alegerea șamponului potrivit. Cel portivit nu este cel pe care scrie că este specific tipului tău de păr, ci este cel pe care scrie că este potrivit scalpului tău, căci mătreața este o problemă a scalpului. Produsul care mă ajuta în preznt și de care sunt mulțumită este Șamponul antimătreață.

Este important să avem gijă de noi. Trăim într-o lume superficială în care aparența contează adesea mai mult decât esenţa. Cu toate astea, îngrijirea îmbină frumuseţea cu sănătatea şi contribuie la creşterea încrederii în sine. De aceea este important să nu confundăm îngrijirea cu gletuirea şi să optăm pentru sănătate înainte de toate.

14205941_10153964202993763_3746587922235820996_o1
sursă: pagina de facebook Farmec

Articol scris pentru SuperBlog.

2 gânduri despre „Ingrediente pentru un plus de farmec

Lasă un răspuns

