Pantof of of


te am dar nu te vreau.
am muncit mult să te am acum la picioarele mele
şi ghici ce?
deja m-ai plictisit.
am crezut că doar tu mă poţi ridica
pe cele mai înalte culmi,
dar nu. nu e aşa.
acum ştiu!
eşti la fel ca restul.
un rest pe care nimeni nu l-a vrut
doar eu. am crezut că eşti mai mult
că eşti pentru mine, că mă satepti
pe când tu…
ai fi plecat cu prima venită,
daca ar fi venit înaintea mea.

of of of

am așteptat o lună să te pot atinge
aveam atâtea vise:
unde să mergem, ce să facem….
mi-am schimbat aproape întreaga garderoba
pentru tine.
şi uite-mă acum!
stau în faţa oglinzii.
mă uit în jos.
oare ce am văzut la tine?

af1f13e1ab43673d8c19d9680a1f3e97.jpg
sursă: quotesgram.com

 

Lasă un răspuns

