Bloody Wood (Part 1)


Partea 1

Ajunsesem deja de 20 de minute în gară. Un singur bec, într-un colţ, încerca să arunce spre cimentul peronului un fascicul slab, cât să atragă atenţia că acolo este o gară. Călătorii ce coborâseră odată cu mine dispăruseră repede în umbra nopţii de toamnă. Încă aşteptam.

După încă 30 de minute aud un zgomot de paşi undeva în stânga mea. Nu puteam să văd cine e.

„Hmmmm” aud o voce ce încerca să îşi facă simţită prezenţa.

Mă straduiec să tai întunericul cu vederea îngustându-mi ochii.

„Cine-i acolo?” am întrebat speriată.

„Ce caută o domnişoară aşa…dichisită…în locul ăsta uitat de lume?” a spus vocea încercând să fie cât mai mieroasă.

„Dar acesta nu este un loc uitat de lume. Este gara Rur.” am spus încrezătoare în informaţiile mele.

„Ha…eşti chiar aşa sigură? Uită-te pe tăbliţa de deasupra gării, fetiţo.” spuse vocea uşor batjocuritor.

Am vrut să fac câţiva paşi şi să citesc scrisul de pe tăbliţa, dar mi-a fost teamă să ies de sub fasciculul de luimina.

„Dar tu cine eşti?”.

„Eu…Ai auzit de călăreţul fără cap?”

„Da. Dar astea-s poveşti?” am spus încercând să par sigură pe mine.

„Eu sunt hoţul fără nume, mică Julieta” a răspuns el, accentuându-mi numele.

„De unde îmi ştii numele?” am întrebat trădând o curiozitate împletită cu teamă.

Nu mi-a mai răspuns. Am auzit din nou paşii, dar de data aceasta îndepărtându-se.

„Ne mai vedem, fetiţo. Să dormi bine”

Când nu am mai auzit nici un sunet am ieşit de sub lumina slabă a becului şi am citit ce scria pe tăbliţa de deaspura gării „Bloody Wood”.

Lasă un răspuns

